Condiții Generale de Transport

PREVEDERI GENERALE

 

Union Ivkoni SRL (numită în continuare UniBus, operatorul, societatea, firma), este o persoană juridică română, având 41130520 și număr de ordine la ORC J40/6503/2019, fiind operator de călătorii internaționale, autorizat, care operează transporturi de pasageri, sub brandul UniBus.

 

Condițiile generale pentru utilizarea sistemului de vânzare a biletelor de autobuz, prin intermediul site-ului unibus.ro reglementează doar relațiile dintre utilizatorii sistemului (denumit în continuare Client) și UniBus, respectiv proprietarul sistemului unibus.ro.

 

„Clientul” este cel care folosește sistemul Union Ivkoni SRL

 

Prezentele condiții generale oferă informații despre utilizarea sistemului unibus.ro, despre momentul de accesare a sistemului, achiziționarea unui bilet de autobuz, obținerea unui cupon de rezervare și părăsirea sistemului.

 

DEFINIȚII

 

Bilet” înseamnă un document valid de transport, emis de UniBus, care poartă datele de identificare ale UniBus, o serie și un număr, datele de identificare a Clientului, data, ora și destinația, reprezentând dovadă Contractului de transport.  

„Bilet cu dus-întors” înseamnă un document valid de transport în două direcții, dus-întors, având același punct de plecare și același punct de sosire.

"Bilet deschis" înseamnă un document valid de transport, achiziționat dus-întors, având un punct de plecare determinat, fără o dată fixă de întoarcere/retur sau punct de plecare fix. Data de retur și punctul de destinație al returului, trebuie să fie fixată de Client, conform cu prezentele prevederile, pentru ca biletul de retur să fie valabil.

„Modificare” înseamnă o modificare a datei și / sau a orei călătoriei.

„Anulare”, se consideră, renunțarea la bilet, ori neprezentarea titularului biletului la îmbarcare.

„Cupon de rezervare”, confirmare automată a unui bilet cumpărat online

 

DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE CLIENTILOR

 

  1. Clientul poate utiliza serviciile de vânzare on line al biletelor de pe unibus.ro în conformitate cu prevederile Termenilor și Condițiilor Generale.
  2. Întreaga responsabilitate, privitoare la utilizarea sistemului on-line unibus.ro, îi revine clientului.
  3. Clientul, a luat la cunoștință și este de acord ca angajați ai Union Ivkoni SRL, în funcție de obligațiile lor, au acces la următoarele informații: adresă de e-mail, adrese IP, număr de telefon, date personale etc., dar acestor angajați le este oprită divulgarea, distribuie, ori utilizarea acestor date, cu excepția cazurile prevăzute în Termeni și Condiții Generale.
  4. Clientul este în întregime responsabil pentru orice accesare neautorizată efectuată prin intermediul unibus.ro, la site-uri străine, rețele, computere și alte dispozitive. Union Ivkoni SRL nu este responsabilă pentru informațiile afișate sau consecințele utilizării altor site-uri web către care există afișate link-uri, pe site-ul unibus.ro.
  5. Toate persoanele care se află în locuri publice închise, inclusiv mijloacele de transport pentru transportul public al pasagerilor, sunt obligate să respecte măsurile anti-epidemice, care constă în purtarea unei măști de protecție. În caz de nerespectare a măsurilor de protecție, Union Ivkoni SRL își rezervă dreptul de a refuza furnizarea serviciului de transport, iar costul biletului / biletelor achiziționate, nu se restituire.

 

DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE UNION IVCONI SRL

  1. Prin sistemul său de vânzare a biletelor de autobuz, denumit unibus.ro, Union Ivkoni SRL. oferă servicii de vânzare a biletelor de autobuz pentru societatea Union Ivkoni SRL, dar nu oferă și nu se angajează să ofere asistență, de nici un tip, în utilizarea sistemului.
  2. Toate informațiile furnizate de www.unibus.ro sunt în întregime proprietatea Union Ivkoni SRL și / sau a partenerilor, furnizorilor și utilizatorilor săi. Utilizarea conținutului integrală ori parțială, în orice mod, este supusă unui acord scris, prealabil din partea Union Ivkoni SRL.
  3. Orarului de transport/circulație respectiv la ora sosirii, la opriri, durata totală a cursei, au un caracter strict orientativ.
  4. Union Ivkoni SRL are dreptul de a restricționa accesul unora sau al tuturor Clienților, săi la unele dintre servicii sau la toate serviciile de oferite de unibus.ro, fără nici o notificare prealabilă și fără nici un fel de justificare.
  5. Union Ivkoni SRL, poate furniza către mass-media și terților un rezumat al www.unibus.ro, doar în scopuri publicitare.
  6. Union Ivkoni SRL nu îmbarcă pasageri și nu transportă pasageri într-o stare vizibilă de ebrietate și sub o influență narcoticelor, precum și persoanele care afișează un comportament care pune în pericol viața sau sănătatea altor pasageri, precum și a echipajului. Evaluarea stării pasagerului este responsabilitatea șoferul vehiculului, care este, de asemenea, pe deplin responsabil pentru îmbarcare și transportul unor astfel de pasageri. În cazul în care un pasager, este în stare de ebrietate, sub influența drogurilor, ori are un comportament agresiv (injurios, ori face gesturi obscene, adresează amenințări), șoferul poate refuza îmbarcarea sau reîmbarcarea pasagerului.
  7. Union Ivkoni SRL își rezervă dreptul de a schimba numărul scaunului, la fața locului, în autobuzul respectiv, fără notificare, din cauza unor circumstanțe care nu independente de voința societății.
  8. Union Ivkoni SRL nu este responsabilă pentru conținutul tuturor reclamelor, precum și pentru mărcile comerciale care sunt prezente pe site-ul www.unibus.ro. Responsabilitatea pentru conținutul acestora, aparține agențiile de publicitate.
  9. Orice Reclamație se adresează doar în scris, în termen de o lună de la data începerii călătoriei. Reclamația este însoțită de o copie a biletului și a chitanței pentru bagaje. Fără furnizarea documentelor de mai sus, reclamațiile nu vor fi luate în considerare.
  10. Toți pasagerii, care achiziționează un bilet, beneficiază de asigurare, pe tot timpul călătoriei pentru riscul producerii unui „Accident”.

 

PROPRIETATE INTELECTUALĂ DE  DREPT

  1. Toate drepturile de proprietate intelectuală asupra sistemului online de vânzare a biletelor de autobuz pentru transportul de călători www.unibus.ro, produsele software, documente și alte materiale, aparțin Union Ivkoni SRL.
  2. Nici o persoană, nu are dreptul direct, prin propriile cunoștințe, sau prin intermediul unei terțe părți, să schimbe, să îmbunătățească, să copieze, să reproducă, să adapteze, să ascundă, să dezasambleze, să retransmită, să licențieze sistemul de rezervare pe internet sau orice parte a conținutului furnizat de www.unibus.ro
  3. Union Ivkoni SRL are dreptul de a modifica designul site-ului pentru vânzarea biletelor de autobuz fără notificare prealabilă.

 

ACHIZIȚIA UNUI BILET DE CĂLĂTORIE CU UNION IVCONI LTD

 

Achiziționarea unui bilet de autobuz, se face astfel:

  1. Selectați destinația dorită;
  2. Selectați tipul de bilet: dus sau dus / întors;
  3. Selectați o dată de călătorie;
  4. Marcați +/- 3 zile dacă doriți să vedeți programul și prețurile pentru călătorie în jurul datei dorite;
  5. Faceți clic pe butonul „Căutare”;
  6. Selectați ora de plecare dorită și, în cazul în care ați ales un bilet de întoarcere cu o întoarcere fixă, selectați ora de întoarcere corespunzătoare. Faceți clic pe butonul „Înainte”.

Notă:

  1. În cazul biletului dus-întors, puteți alege și opțiunea de bilet deschis, adică bilet dus-întors fără o dată fixă de întoarcere.
  2. Cumpărarea online a biletelor este suspendată automat cu 2 (două) ore înainte de plecarea autobuzului în cursă.
  3. La pasul următor trebuie obligatoriu să completați - Numele și prenumele, numărul cardului de reducere sau voucher (dacă aveți); Completați data nașterii pentru a vi se acorda o reducere de vârstă, în cazul în care îndepliniți condițiile pentru aceasta (copil, tineri până la 26 de ani, pensionarii). Reducerile nu se acumulează, sistemul selectează automat cea mai mare reducere.
  4. Selectați numărul locului „Plecare” și „Întoarcere” (pentru un bilet dus-întors).
  5. La cumpărarea de bilete pentru mai mult de un pasager pentru călătoria selectată, apăsați butonul „Adăugați bilet” și introduceți datele pentru fiecare pasager suplimentar, până la maximum 5 pasageri. Asigurați-vă că introduceți adresa de e-mail și numărul de telefon de contact.
  6. Citiți Termenii și condițiile și Politica de confidențialitate, integral, și bifați căsuța că sunteți de acord cu aceștia, aceasta însemnând, acceptarea în totalitate a Termenilor și condițiilor precum și a Politicii de confidențialitate.
  7. Faceți clic pe butonul „Cumpără biletele”. În această operațiune veți fi redirecționat către o pagină a băncii noastre, pentru introducerea securizată a datelor de pe cardul cu care plătiți;
  8. Completați numele, numărul cardului bancar și valabilitatea acestuia, precum și codul CVC2 indicat pe spatele cardului. Operațiunea este efectuată integral de bancă. Union Ivkoni SRL nu are acces la detaliile cardului Dumneavoastră;
  9. După plata cu succes, veți fi redirecționat din nou către site-ul Union Ivkoni SRL pentru a obține un număr de rezervare. Dacă plata eșuează, rezervarea va fi anulată automat în termen de 15 minute. Veți primi informații pe e-mail pentru o rezervare reușită. Solicitarea dvs. de rezervare este achiziționarea unui bilet de la Union Ivkoni SRL;

Notă:

  1. Rezervarea unui loc în autobuzele UNION IVCONI SRL se efectuează după plata 100% a prețului biletului;
  2. Puteți utiliza reducerile oferite de companie, dar la primirea biletului și în timpul călătoriei, trebuie să prezentați angajaților Union Ivkoni SRL un document cu care să certificați motivul reducerii. În caz contrar, trebuie să plătiți diferența de bilet sau vi se poate refuza serviciul de transport.

 

RIDICAREA BILETELOR

 

  1. Biletele cumpărate prin intermediul sistemului online se ridică de la casele de bilete ale Union Ivkoni SRL, din stația de autobuz, din care plecați, cu cel puțin de 60 de minute înainte ora stabilită de călătorie și în cazuri speciale, de la șoferul de autobuz la îmbarcare.
  2. Pentru a vă ridica biletul, trebuie să furnizați la caseria Union Ivkoni SRL, talonul de rezervare sau numărul de rezervare. În caz contrar, Union Ivkoni SRL are dreptul să refuze eliberarea biletului și furnizarea serviciului de transport.
  3. Biletul primit conține datele specificate în rezervare. Este strict responsabilitatea pasagerului să verifice datele specificate în bilet imediat după primire, precum și să fi luat la cunoștință toate informațiile necesare și utile cumpărării biletului, prealabil achiziționării acestuia. Indicarea datelor incorecte sau incomplete de către pasager, duce la imposibilitatea utilizării biletului de transport și imposibilitatea efectuării călătoriei, biletul fiind invalid. În aceste cazuri, Union Ivkoni SRL nu restituie contravaloarea biletului de autobuz și nu este ținută să efectueze transportul.
  4. Valabilitatea unui bilet dus-întors este de 6 (șase) luni, da la data utilizării sale pentru prima călătorie.

 

MODIFICĂRI ȘI ANULAREA BILETELOR

 

Modificare și anularea unui bilet într-o singura direcție:

  • Până la 7 zile înainte de data plecării de la punctul de plecare - fără penalizare pentru modificarea biletului și o penalizare de 10% în cazul anularii totale.
  • De la 7 zile la 48 de ore înainte de data plecării - fără penalizare pentru modificarea biletului și o penalizare de 30% în cazul anularii totale.
  • De la 48 de ore la 1 oră înainte de plecare cu o penalizare de 30% pentru modificarea biletului și o penalizare de 50% în cazul anularii totale.
  • Cu mai puțin de 1 oră înainte de plecare și până la 1 oră, după plecare cu o penalizare de 50% pentru modificare și o penalizare de 100% în cazul anularii totale.
  • La 1 oră de la plecare, biletul este considerat utilizat și nu mai poate fi anulat ori modificat.

 

Modificare sau anularea în cazul unui bilet dus-întors:

  • Înainte de a utiliza prima direcție a biletului, condițiile pentru un bilet dus sunt aplicabile și unui bilet dus întors.
  • După utilizarea primei direcții, anulările sunt permise cu până la 24 de ore înainte de începerea celei de-a doua călătorii, iar pasagerului i se rambursează până la 50% din a doua direcție neutilizată.
  • Biletele dus-întors sunt valabile 6 (șase) luni de la data utilizării unei primei direcții.

 

 

UniBus nu este responsabil pentru biletul deteriorat, pierdut sau furat. Contravaloarea sa nu se restituie, iar călătoria nu mai poate fi efectuată în lipsa acestuia.

 

Fiecare pasager are dreptul doar la o singură modificare a unui bilet. Un bilet modificat nu mai poate fi anulat.

 

Biletele emise fără date fixe de călătorie sunt supuse validării la birourile transportatorului sau partenerilor săi din străinătate. Biletele fără date de întoarcere pot fi acceptate cu titlu de excepție, în funcție de locurile disponibile în autobuz.

 

În cazul anulării călătoriei, suma pentru un bilet cumpărat prin sistemul online va fi rambursată prin transfer bancar, conform condițiilor de modificare și anulare a călătoriei. Rambursare se face în termen de 10 / zece / zile lucrătoare de la data anulării biletului. Încasarea sumelor aferente biletelor anulate depinde de condițiile bancare ale băncii emitente a cardul Clientului.

 

În cazul anulării călătoriei, suma pentru un bilet achiziționat cu un card bancar va fi rambursată numai după prezentarea bonului de la terminalul POS, precum și a cardul cu care a fost achiziționat biletul.

 

RESPONSABILITATEA UNION IVCONI SRL

  1. Biletul reprezintă un contract de transport cu autobuzul, între pasager și transportator. Transportatorul își asumă responsabilitățile prevăzute de cadrul normativ în vigoare.
  2. În baza sumei achitate pentru cumpărarea biletului, Union Ivkoni SRL asigură transportul cu autobuzul pe ruta specificată în bilet.
  3. Union Ivkoni SRL asigură un loc, în cadrul autocarului, în funcție de selecția Clientului, dar nu garantează că clientul va ocupa acel loc, deoarece sistemul de alegerea a locului, este doar cu titlu informativ, locul efectiv putând fi modificat de societate.
  4. UniBus nu va fi răspunzătoare pentru întârzieri în cazurile în care întârzierile depind de elemente care nu se află sub controlul UniBus, cum ar fi, dar fără a se limita la: greve, aglomerație, vreme nefavorabilă, accidente, accidente tehnice cu vehiculul pe drum și alte circumstanțe pe care transportatorul nu le-ar fi putut prevedea și / sau preveni, enumerarea nefiind exhaustivă.
  5. În cazul unei călătorii anulate din culpa exclusivă a transportatorului, fiecărui posesor al unui bilet, îi va fi rambursată 100% valoarea biletului pentru segmentul neutilizat din bilet.
  6. Union Ivkoni SRL nu răspunde de bagajele pierdute sau furate înainte de check-in autobuz și după predarea bagajelor la sosirea la stația de autobuz respectivă. Transportatorul este responsabil pentru bagajele de pe vehicul, cu excepția cazului în care avarierea sau absența se datorează naturii sau defectelor bagajului în sine sau, în ciuda măsurilor luate, avarierea nu ar fi putut fi prevenită (forță majoră). Transportatorul păstrează bagajele nerevendicate cu grija unui bun comerciant și este responsabil pentru depozitarea acestora pentru o perioadă de 3 luni.

 

RESPONSABILITATEA CLIENTULUI

  1. Clientul este obligat să verifice corectitudinea datelor din biletul său. Union Ivkoni SRL nu are obligația de a corecta erorile după încheierea contractului.
  2. Clientul este responsabil pentru menținerea integrității biletului primit. Union Ivkoni SRL nu este responsabilă pentru biletul pierdut, furat sau deteriorat.
  3. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru daunele cauzate de acesta vehiculului și se obligă să achite contravaloarea oricărei daune aduse vehiculului.
  4. Nu este permis transportul copiilor cu vârsta sub 14 ani fără un însoțitor adult și în conformitate cu reglementările aplicabile.
  5. Transportul copiilor de vârsta peste 14 ani se efectuează în baza unei procuri notariale de la ambii părinți și în baza pașaportului minorului;
  6. Transportul copiilor de până la 150 cm și 36 kg. se efectuează numai atunci când este fixat pe un scaun de siguranță;
  7. Fiecare pasager este obligat să aibă asupra sa pe întreaga durată a călătoriei un document de identitate valabil: pașaport sau carte de identitate. Angajații Union Ivkoni SRL au dreptul să verifice și să stabilească dacă documentele prezentate sunt suficiente pentru efectuarea călătoriei, inclusiv existența unor vize, care să permită tranzitul ori intrarea în unele țări. În caz de îndoială cu privire la regularitatea documentelor pasagerului sau în absența unui pașaport valabil, carte de identitate, viză sau orice alte documente necesare și legale, conform legii țării în care dorește să călătorească și / sau prin care vor tranzita, angajații Union Ivkoni SRL, vor putea să refuze îmbarcare călătorului în cauză, iar în acest caz, rambursarea contravalorii, biletului nu este posibilă.

 

PREŢUL BILETELOR

 

Prețurile biletelor, anunțate prin unibus.ro ori site-urile asociate www.union-ivkoni.com, pentru călătoriile cu Union Ivkoni SRL sau Union Ivkoni OOD, sunt exprimate în leva bulgărească și sau lei românești.

 

Union Ivkoni SRL își rezervă dreptul de a modifica prețurile, fără nici un preaviz sau notificare prealabilă.

 

Când se modifică prețul biletului, prețul care era în vigoare la momentul cumpărării biletului de către Client, rămâne valabil.

 

În cazul vânzării on-line, nu se percep taxe suplimentare la prețul biletelor de autobuz.

 

TRANSPORTUL BAGAJELOR

CLIENTUL are dreptul de a transporta gratuit următoarele tipuri de bagaje:

* BAGAJE DE MANA PANA LA 5 KG CU DIMENSIUNI 30x40x20 CM.

* BAGAJE DE CALIFICARE IN COMPARTIMENT DE BAGAJE PANA LA 30 KG. CU DIMENSIUNI TOTALE PANA LA 180 CM SAU 80x60x40 CM

CLIENTUL ar putea avea un bagaj suplimentar preplătit (a doua valiză):

*până la 30 kg cu dimensiunile 80x60x40 cm sau o sumă de dimensiuni până la 180 cm, care se plătește la prețul de 10 euro pentru o distanță de 1500 km, la prețul de 15 euro pentru o distanță de 1501-3000 km și la un pret de 20 euro pentru calatorie peste 3000 km.

Dacă CLIENTUL alege să plătească pentru bagajele suplimentare șoferului de autobuz în ultimul moment înainte de plecare, prețurile se modifică după cum urmează:

*pentru bagaje până la 30 kg cu dimensiunile 80x60x40 cm sau o sumă de dimensiuni până la 180 cm se plătește un preț de 15 euro pentru o distanță de până la 1500 km, un preț de 20 euro pentru o distanță de la 1501 km la 3000 km si un pret de 25 euro pentru calatorie peste 3000 km.

Union Ivkoni SRL nu este responsabilă pentru Bagajul de mână, care nu este înregistrat și se află în habitaclul autobuzului.

Nu este permisă plasarea și transportul în bagajele pasagerilor transportați în compartimentele de bagaje ale autobuzelor numerar (indiferent de monedă și dimensiune), valori mobiliare, documente, carduri de credit și debit, cecuri de călătorie, valori mobiliare, articole cu valoare numismatică și artă, bijuterii și alte articole din metale prețioase, pietre prețioase sau semiprețioase, telefoane GSM, dispozitive și tablete inteligente, toate tipurile de echipamente video și audio, configurații și laptopuri pentru computer, încărcătoare, instrumente optice și piesele acestora. În caz de furt, pierdere, deteriorare totală sau parțială a bagajelor care conțin obiectele de valoare, Union Ivkoni SRL, nu paote fi ținută responsabilă sub nici un aspect și nu va datora contravaloarea bunurilor în cauză, ori despăgubiri.

 

Este interzis transportul în bagajele pasagerilor (indiferent de bagajele de mână sau transportate în portbagajul autobuzului) arme de foc și muniție, explozivi și substanțe incendiare, bombe de fum și cartușe, dinamită, praf de pușcă și explozivi plastici, mine, grenade și altele. containere și dispozitive încărcate cu explozivi, capsule detonatoare, detonatoare și fitile, substanțe chimice inflamabile și / sau toxice, artificii și alte articole pirotehnice, stupefiante, narcotice, substanțe psihotrope și / sau analogii acestora și precursori sau echipamente; și materiale pentru producerea de substanțe narcotice, obiecte și substanțe care, datorită naturii sau ambalajelor lor, prezintă un pericol pentru viața și sănătatea pasagerilor din autobuz, bunuri culturale din patrimoniul național mobil pentru care nu există documente, materialele religioase care contravin normelor dintr-o anumită țară, produse accizabile cu accize neplătite, produse accizabile / cum ar fi țigări și alcool / cu accize plătite, dar peste limitele permise de lege pentru uz personal, toate tipurile de dispozitive de skimming pentru bancomate sau orice alte bunuri și substanțe interzise de lege.

 

Excepție: armele de foc și munițiile deținute de cetățeni, pentru autoapărare, vânătoare, sport, scopuri culturale și pentru colecționare, pot fi transportate numai ca bagaje de mână în strictă conformitate cu prevederile reglementărilor actuale privind modul de depozitare, transport și utilizare a asemenea arme și în baza documentelor de deținere.

 

TRANSPORTUL DE ANIMALE DE COMPANIE ȘI ANIMALE

 

Union Ivkoni SRL permite doar transportul câinilor călăuze care însoțesc un pasager cu dizabilități.

 

Union Ivkoni SRL nu permite transportul de animale de companie și ori alte tipuri de animale.

 

FUMATUL ÎN AUTOBUZELE UNION IVCONI LTD ESTE INTERZIS

 

IMPORTUL ȘI CONSUMUL DE BĂUTURI ALIMENTARE, ALCOOLICE ȘI NELCOOLICE ÎN SALONUL DE PASAGERI ESTE ABSOLUT INTERZIS.

 

CERINȚE TEHNICE PENTRU SISTEMUL ONLINE

Pentru a accesa sistemul online aveți nevoie de următoarele:

  1. Conexiune la internet;
  2. Browser Internet - versiuni minime: MozillaFirefox 8.0; Internet Explorer 8 sau GoogleChrome.

 

Pentru toate celelalte cazuri, care nu sunt descrise în mod explicit în prezentele condiții generale, se aplică prevederile cadrului normativ în vigoare, în România.

 

Prezentele norme, cuprinse sub titlul de termeni și condiții generale se aplică și vânzării biletelor de autobuz la casa de bilete a Union Ivkoni SRL.

 

În cazul unor diferențe între condițiile înscrise pe spatele biletului și prezentele norme, denumite Termeni și Condiții Generale, prevederile prezente, vor prevala.

 

Prezentele condiții generale se aplică și atunci când se efectuează „TRANSPORT OCAZIONALE DE PASAGERI”, dar se completează cu prevederile din contractul pentru transportul ocazional de pasageri încheiat cu Clientul respectiv.

 

Union Ivkoni SRL, își rezervă dreptul de a modifica oricând și fără nici un preaviz, total sau parțial, prezentele norme cuprinse sub denumirea de Condiții Generale de Transport.

 

Achiziționarea unui document de transport, respectiv a unui bilet, semnifică, că titularul biletului, a citi, înțeles și a acceptat pe integral, toate normele cuprinse sub titlul de Condiții Generale de Transport.